Veelgestelde vragen
Vragen over je bestelling?
Wat zijn de verzendkosten?
De leverigskost bedraagt 7,50€ excl. btw voor elke bestelling onder 75€ excl. btw in België en Nederland.Voor elke bestelling boven 75€ excl. btw wordt er gratis geleverd in België en Nederland.
Er worden geen extra kosten aangerekend als je de bestelling komt afhalen in onze winkel (iPlusoffice, Biest 5, 2960 Brecht).
Hoe kan ik een bestelling plaatsen op iPlusoffice.be?
Wil je graag een bestelling plaatsen? Wij helpen je graag verder! Neem eerst je tijd om ons assortiment te bekijken en je producten in het winkelmandje te plaatsen. Heb je al de producten gevonden? Klik dan rechts bovenaan op het winkelmandje. Kijk je bestelling na en klik op “afrekenen”. Op deze pagina kan u de nodige gegevens invullen die wij nodig hebben om het pakketje klaar te maken voor verzending. Je ontvangt een bestelbevestiging per e-mail.
Kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?
Ben je ingelogd op onze website en zou je graag jouw bestelgeschiedenis bekijken? Dat is geen probleem! Klik bovenaan in de groene balk op “Mijn account”, kies vervolgens “overzicht van uw vorige aankopen”.
Ik heb een fout product besteld. Kan ik de bestelling nog wijzigen of annuleren?
Wil je jouw bestelling wijzigen of annuleren? Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Indien je bestelling reeds verwerkt is en al klaar is voor verzending, kunnen wij jammer genoeg jouw bestelling niet meer wijzigen of annuleren. Je kan jouw bestelling terugsturen binnen de 14 dagen.
Vragen over je betaling?
Hoe kan ik betalen als ik een bestelling heb geplaatst?
Er zijn verschillende betaalmogelijkheden:
- Multisafepay
- Banktransfer
- Maestro
- Bancontact
- iDeal
- Sofort banking
- Visa
- GiroPay
- Mastercard
- KBC Online
- ING Homepay
Als je het pakketje in onze vestiging komt afhalen, kan je de bestelling betalen bij afhaling.
Gebeurt de betaling veilig?
Wij vinden het belangrijk dat je veilig kan betalen! Voor online betalingen werken wij samen met Multisafepay. Multisafepay garandeert een 100% veilige betaling waardoor de transactie, met eender welk betaalmiddel, veilig verloopt.
Kan ik een factuur verkrijgen?
Na de bestelling mailen wij een factuur naar jou. Indien je wegens omstandigheden geen factuur in de mailbox heeft ontvangen, mag je gerust contact met ons opnemen en bezorgen wij zonder probleem jouw factuur.
Vragen over je levering?
Wat is de leveringstermijn?
Als je voor 16.00u een bestelling heeft geplaatst, mag je jouw pakketje de volgende werkdag verwachten. Bestel je vrijdag na 16.00u, dan zal jouw pakketje dinsdag worden bezorgd.
Als het bestelde product niet op stock is, verzenden wij het pakket vanaf het product terug in ons centraal magazijn op stock is. In dit geval zullen wij contact met jou opnemen om te laten weten wanneer het product terug op stock is.
Hoe wordt mijn pakketje gebracht?
Jouw pakketje wordt geleverd met DHL.
Als je graag jouw bestelling komt afhalen in onze vestiging, kan je dit aangeven bij het plaatsen van je bestelling. Wij zullen jouw mailen als de bestelling klaarligt.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen 7,95€ excl. btw voor bedragen onder 75€. Bestellingen boven 75€ worden gratis verzonden.
Het bestelde artikel is beschadigd. Wat moet ik hiermee doen?
Als je product beschadigd is, kan je onderaan op “retourpagina” klikken. Op deze pagina kan je de nodige informatie invullen. Je mag ook steeds contact met ons opnemen via e-mail of telefonisch. Om je sneller te kunnen verder helpen, hebben wij enkele duidelijke foto’s van het beschadigde product en/of doos. Deze foto’s mag je mailen naar info@iplusoffice.be of via WhatsApp versturen naar het nummer: +32 468 13 71 80.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat moet ik hiermee doen?
Als je per uitzondering een verkeerd artikel hebt ontvangen, kan je onderaan op “retourpagina” klikken. Op deze pagina ken je de nodige informatie invullen. Je mag ook steeds contact met ons opnemen via e-mail of telefonisch.
Vragen over je retour?
Hoe kan ik een artikel retour sturen?
Ben je niet tevreden met je bestelling? Dan kan je binnen de 14 dagen (beginnend vanaf de dag van de besteldatum) je product(en) terugbrengen naar onze vestiging of retour sturen met een vervoersfirma. Als je het pakketje retour stuurt met een vervoersfirma, zijn de vervoerskosten voor je eigen rekening. Als je aan de retourvoorwaarden voldoet, bezorgen wij je het betaalde bedrag zonder probleem terug.
Retourvoorwaarden: de producten moet onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. Volgende artikelen zijn uitgezonderd van retourneren: postzegels, cadeaubonnen en alle producten die speciaal voor de klant gemaakt wordt of op speciale bestelling werd aangevraagd.
Hoe kan ik worden terugbetaald bij een retour?
Na ontvangst van je retourzending kan het tot 10 werkdagen duren voordat het terugbetaalde bedrag op je rekening staat. Bij een retour in onze vestiging, betalen wij het bedrag meteen terug.
Wat is herroepingsrecht?
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag waarop de klant of een door de Klant aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de klant, iPlusoffice, Biest 5, 2960 Brecht, tel: 03/313.72.96, e-mailadres: info@iplusoffice.be via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van zijn beslissing de overeenkomst te herroepen. De klant kan hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar is hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven moet de klant zijn mededeling betreffende zijn uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
De klant moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen aan iPlusoffice heeft meegedeeld, terugzenden of overhandigen aan Biest 5, 2960 Brecht. De klant is op tijd als hij de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen is voor rekening van de klant.
De klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen.
Algemene vragen
Hoe kan ik mijn login of wachtwoord terugvinden?
Indien je je wachtwoord vergeten bent, kan je een nieuw wachtwoord instellen door te klikken op “Wachtwoord vergeten”. Je ontvangt van ons een e-mail zodat je je wachtwoord opnieuw kan instellen. Heb je geen e-mail ontvangen? Dan zit deze e-mail misschien bij ongewenste mails.
Kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen in mijn account?
Als je bent ingelogd en graag je persoonlijke gegevens aanpast, klik je bovenaan de groene balk op “Mijn account”. Bij “wijzig gegevens” kan je het nodige aanpassen.
Kan ik de beschikbaarheid van een artikel in de winkel terugvinden?
Neem gerust contact met ons op. Wij kijken graag voor jou na of we het product op stock hebben in onze vestiging.
Waar is de fysieke winkel van iPlusoffice gelegen?
Het adres van onze vestiging is Biest 5, 2960 Brecht.
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens die ik heb ingegeven bij het bestellen?
Jouw persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt om uitstekende service te kunnen garanderen. Voor meer informatie omtrent de privacy verwijzen we graag naar onze privacy policy.
Bestellen voor professioneel gebruik
Wat moet ik doen bij onjuiste BTW-gegevens op mijn factuur?
Als je onjuiste gegevens voor het factuur hebt opgegeven, kan je best contact met ons opnemen. Wij helpen jou graag verder door het factuur aan te passen.
Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?
Indien je geen factuur hebt ontvangen, kan je best contact met ons opnemen. Wij zullen jou zo spoedig mogelijk het gevraagde factuur bezorgen.
Kan ik telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?
Heb je geen tijd om de gewenste producten via onze webshop te zoeken? Of vind je een bepaald product niet? Geen probleem! Je kan zowel telefonisch als via e-mail ook een bestelling plaatsen. Neem gerust contact met ons op en wij helpen jou graag verder.